Handelsbetingelser for Kagekassen

Kagekassen
Ane Odgaardsvej 1, 1.6
8930 Randers NØ
TLF: +4528936616
CVR: 41503351

Betaling

Kagekassen modtager online betalinger med; Visa/Dankort, Visa, Mastercard, American Express.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Kagekassen benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Kagekassen’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 2-5 hverdage.

Leverings område: Vi leverer kun varer indenfor Danmark..

Kagekassen afsender varer med følgende: Afhentning på Kagekassens adresse i Randers, GLS – Privat, GLS – Pakkeshop, DAO – Direkte, DAO – Pakkeshop, Bring – Privat (Aftenlevering), Bring – Valgfrit udleveringssted

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Der er ikke fortrydelsesret ved
køb af fødevarer. Dette skyldes, at fødevarens kvalitet og holdbarhed ikke kan
garanteres, hvis det allerede har været solgt og fragtet. Det er vigtigt for virksomheden Kagekassen at kunne stå inde for, at alle vores fødevarer har været opbevaret og håndteret
på korrekt vis, helt frem til kunden modtager produktet. Har vores produkt
været opbevaret hos private kunder, kan vi ikke længere garantere for en
korrekt opbevaring og håndtering af produktet.

Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer i ubrudt tilstand købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail anne@kagekassen.dk hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne).

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom. 

Varer undtaget fortrydelsesretten: 

– Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer, herunder gælder alle varianter af Kagekasser med “Personligt fyld” samt BlandSelvKrymmel.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Kagekassen at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Kagekassen hører altid gerne fra dig, hvis der er noget, du er utilfreds med, eller som du synes, Kagekassen kan gøre bedre. Der gælder reklamationsret i henhold til købeloven. Det bemærkes, at fødevarer som regel har en kortere holdbarhed end andre varer, hvorved den sædvanlige holdbarhed for den pågældende fødevare vil blive taget i betragtning ved en reklamation over en mangel ved fødevaren. Kagekassen kan kontaktes på anne@kagekassen.dk eller på telefon + 45 28 93 66
16 (mellem kl 14 og 17, alle hverdage). 

Kagekassen vil gerne gøre opmærksom på, at reklamationer skal foretages hurtigst mulig, både i relation til leveringen af kassen, herunder hvis den slet ikke er leveret, og af selve kassens indhold. På den måde kan Kagekassen med der samme reagere og give dig en bedre service. En reklamation vil altid blive besvaret via e-mail.

 

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Kagekassen i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger. Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.  Kagekassen dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Kagekassen

mail: Anne@kagekassen.dk
Ane Odgaardsvej 1, 1.6
8930 Randers NØ
TLF: +4528936616

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.


Ansvarsfraskrivelse. 

Vejledning/brugsanvisning:

Kagekassen er ikke ansvarlig for tilskadekomsten af materiale eller personer ved ureglementeret brug af Kagekassens produkter – eller ved ødelagte råvarer ved ukorrekt opbevaring eller håndtering af Kagekassens produkter. 

Kagekassen påpeger, at børn altid bør være under opsyn af en voksen, når de deltager i bagning og andre aktiviteter i køkkenet.

Der kan være fare for kvælningsrisiko ved indtagelse af krymmel. Kagekassen har intet ansvar for skader pådraget ved indtagelse af krymmel, forhandlet af Kagekassen.

Kagekassen har gjort opmærksom på, at krydskontaminering af allergener kan forestå under produktionen af Kagekassens produkter, og Kagekassen har derfor intet ansvar for allergiske reaktioner som resultat af indtagelse af Kagekassens produkter.

Der kan pga. fødevareelementernes natur være variationer i farver, størrelser og smag af ingredienserne. Kagekassen er ikke ansvarlige for disse variationer. 

Slutproduktet kan forventes at have variation i resultatet. Disse variationer er Kagekassen ikke ansvarlig for.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Kagekassen, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Kagekassen og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Kagekassen har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Kagekassen er: Anne Lindstrøm Hansen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Kagekassen har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til anne@kagekassen.dk.

Cookies
På https://kagekassen.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

 

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: anne@kagekassen.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu


Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
– Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:
– Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)
– Bestilt den (*)/modtaget den (*)
– Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
– Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
– Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
– Dato